Regulamin sklepu internetowego ATMO

Obowiązuje od: 14.04.2025

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy ATMO, dostępny pod adresem www.atmo.net.pl, prowadzony jest przez:

PDL GROUP SP. Z O.O., ul. Wolności 14 / 1, 58-500 Jelenia Góra, KRS: 0001135302, NIP: 6112838059, REGON: 540138252.

1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, realizacji dostaw, płatności, odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjnej.

1.3. Sklep prowadzi sprzedaż zarówno dla konsumentów (B2C), jak i firm (B2B).

2. Definicje

2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu.

2.2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupu w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą.

2.3. Sklep – sklep internetowy ATMO dostępny pod adresem www.atmo.net.pl

2.4. Sprzedawca – PDL GROUP SP. Z O.O.

2.5. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Składanie zamówień

3.1. Zamówienia można składać przez stronę www.atmo.net.pl przez 24h/7.

3.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest założenie konta użytkownika.

3.3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.

3.4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową.

4. Ceny i płatności

4.1. Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

4.2. Dostępne formy płatności:

  • Karta płatnicza (Visa, MasterCard)
  • Przelew bankowy

4.3. Zmiany cen nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

5. Dostawa

5.1. Zamówienia realizowane są na terenie Polski oraz UE.

5.2. Formy dostawy:

  • Przesyłka kurierska DHL
  • DHL POP (punkt odbioru przesyłek)
  • DHL BOX 24/7 (paczkomat)
  • Odbiór osobisty (Jelenia Góra)

5.3. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1–5 dni roboczych.

5.4 Ceny wysyłek wynoszą:

  • Przesyłka kurierska DHL - 15 zł brutto
  • DHL POP (punkt odbioru przesyłek) - 12 zł brutto
  • DHL BOX 24/7 (paczkomat) - 12 zł brutto
  • Odbiór osobisty (Jelenia Góra)
  • dla zamówień powyżej 300 zł wysyłka bezpłatna

6. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

6.1 Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania zamówienia (dotyczy towarów nie spożywczych). Na towary spożywcze sprzedawca akceptuje zwrot w terminie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.

6.2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać oświadczenie e-mailem na adres: zwrot@atmo.net.pl lub pocztą na adres siedziby.  

6.3 Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania tutaj. 

6.3. Towar należy zwrócić na adres:

PDL GROUP SP. Z O.O., ul. Wolności 14 / 1, 58-500 Jelenia Góra

6.4. Zwrot towaru jest darmowy – klient otrzymuje etykietę zwrotną.

6.5. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być kompletny.

6.6. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

6.7. Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane (np. odzież wykonana na zamówienie).

7. Reklamacje

7.1. Sklep zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad.

7.2. W przypadku wady Klient może złożyć reklamację drogą e-mailową lub pisemnie.

7.3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

7.4. Adres do reklamacji:

PDL GROUP SP. Z O.O., ul. Wolności 14 / 1, 58-500 Jelenia Góra

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych jest PDL GROUP SP. Z O.O.

8.2. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, dostępną pod adresem: [link]

9. Postanowienia końcowe

9.1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

9.2. Regulamin może ulec zmianie – każdorazowo obowiązuje wersja opublikowana na stronie w chwili zakupu.

9.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu. Składając zamówienie, akceptujesz powyższe warunki sprzedaży.